środa, 28 stycznia 2009

czy zielona szkoła może być czerowna

obozy wycieczki zielona szkoła biwaki splywy kajakowe zielona szkoła
Pokazuja jakie sa kobiety. zielone szkoly w trójmiescie . fs poniewash one kochajo mnie :) Kazdy ma problemy i probuje z nimi walczyc - one je rozwiazuja, a przy tym baaaaardzo mnie relaksuja;) Poprostu kocham ten serial

. a pozatym ten serial pokazuje rzeczywistosc naszego zycia:) one sa swietne :)

zielona szkoła nad morzem i w górach zielone szkoły zielone szkoły . . Mozna sie zrelaksowac w trakcie ogladania. Piotr Godek Kobiety rózne. Dlatego, ze to co sie dzieje w tym serialu mnie poprostu rozbraja, a dokladniej otwrtosc ludzi na wszystko, doslownie wszystko u nas wiele takich sytuacji jakie mialy miejsce w serialu by nie przeszly o nieeee :)

kocham ten film, bo opowiada o zyciu kobiet takich jak ja ;) i przy okazji jest to chwila tylko dla mnie. bo ja tez kazdego dnia jestem gotowa na wszystko. . niestety nie mam polsatu

Brak komentarzy: